Lista blogów | Najnowsze posty

Najnowsze posty

sobota, 22 lipiec 2017
Babia Góra, kolejny wschód słońca
         Witam po dłuuugiej przerwie. Z tego co widzę, ostatni post na blogu pojawił się w październiku. Może czas wreszcie coś naskrobać. Aktywność trochę spadła, formy rowerowej brak, mimo tego staram się jeździć jak najczęściej, a i czasem uda się wybrać w góry. Czasem, to może za dużo powiedziane, bo w tym roku byłem zaledwie 3-4 razy. No to w końcu przydałoby się coś cały tekst

piątek, 07 październik 2016
Rowerem dookoła Tatr
          No i stało się. W końcu udało mi się wybrać na przejażdżkę dookoła Tatr. Planowałem jechać na wiosnę czy w lecie, przy sprzyjającej pogodzie, ale jednak nie udało się zgrać z kumplami, którzy mieli jechać ze mną. Ostatecznie korzystając z urlopu postanowiłem wyruszyć sam, łapiąc resztki pogody, jaka została z tegorocznego lata. Pogoda ta jednak nie była aż taka c cały tekst

czwartek, 25 sierpień 2016
Pieniny - rowerem wzdłuż Dunajca
          W ostatnio długi weekend pojechaliśmy z dziewczyną w Pieniny. Nigdy tam jeszcze nie byłem, a oglądając zdjęcia byłem na prawdę pod wrażeniem tamtejszych widoków. Na żywo wygląda to jeszcze lepiej. Już teraz wiem, że na pewno nie raz jeszcze wyruszę w Pieniny, czy to z rowerem czy na piesze wędrówki.Spakowałem do auta mojego speca i w drogę. Wiedziałem, że drugi r cały tekst

niedziela, 21 sierpień 2016
Tychy - Szyndzielnia ( Bielsko ) trip rowerem
          Jakiś czas temu, mieszkając jeszcze w Tychach wybrałem się do Bielska, dokładnie na górę Szyndzielnia. Był pogodny, dość upalny dzień. Wyjeżdżając rano wróciłem dopiero wieczorem, zmęczony, opalony, ale zadowolony z przejechanej trasy. Poszło jakieś 110 km. Celem była jazda większości asfaltem, ale z uwagi, że do Bielska prowadzi z Tychów droga ekspresowa S1, mus cały tekst

wtorek, 26 kwiecień 2016
Just-be-active
Napraw rower będąc w mieście
          Właśnie dostałem ciekawe zdjęcia, z miasta nieopodal mnie, gdzie nie raz jeździłem na rowerku. Nie ukrywam mojego zdziwienia, bo nie sądziłem, że coś takiego może powstać w tak niewielkim mieście jakim jest Chrzanów. Co to takiego?Samoobsługowa stacja naprawy rowerówfot. Tomasz BulińskiBrzmi ciekawie, no i jak łatwo sobie wyobrazić może przydać się każdemu, kto p cały tekst

sobota, 16 kwiecień 2016
Pszczyna / Jezioro Goczałkowickie - rowerem
          Jakiś czas temu wybrałem się do Pszczyny. Byłem już tam kilkakrotnie na rowerze, ale pierwszy raz jechałem z Tychów. Trasa jest bardzo ciekawa i przede wszystkim nie jest monotonna. Większość to przejazd przez lasy, leśnymi ścieżkami. Szuter, błoto, trochę piasku czyli coś co lubię! Zawsze to ciekawsza jazda niż asfaltem, pośród pędzących samochodów. Co ciekawe l cały tekst

środa, 30 marzec 2016
Świąteczny spacer - Beskid Makowski
          W świąteczny weekend pogoda zachęcała do spacerów, więc wybrałem się do lasu by trochę pochodzić. Wrzucam kilka fotek, które zrobiłem po drodze. Niestety w najlepszym momencie nie zdążyłem wyciągnąć aparatu by zrobić fotkę dzikom. Wyskoczyły zza zarośli, na szczęście były spłoszone i pobiegły w przeciwnym kierunku. W lasach i na polach widać ich ślady, czy to pod cały tekst

wtorek, 08 marzec 2016
Just-be-active
Tychy - Katowice = Czy można jechać rowerem po chodniku?
          Ostatni weekend był dość pogodny, więc postanowiłem przejechać się z Tychów do rynku w Katowicach. Tabliczkę z napisem Katowice napotkałem o dziwo bardzo szybko, bo po paru minutach jazdy. W samym rynku byłem 1,5 h później. Byłbym nieco szybciej, ale jadąc przez miasto zostałem zatrzymany przez patrol policji.Powód zatrzymania? Myślałem, że chodzi o przejazd cały tekst

wtorek, 09 luty 2016
Just-be-active
Paprocany - już prawie wiosna!
          Dziś na termometrach mieliśmy całkiem wiosenną wartość, 14 stopni. W takich warunkach jeździ mi się z przyjemnością! Tylko trochę wieje, więc bez ciepłego stroju się nie wybieram.Buty do biegania siedzą w szafce, muszę w końcu je wyciągnąć ;)Jezioro Paprocany w Tychach: cały tekst

wtorek, 22 grudzień 2015
Andrzejki - Babia Góra
          Jakiś czas temu, czyli dokładnie andrzejki spędziłem inaczej niż zwykle. Z racji tego, że nie mam żadnych Andrzejów w znajomych nie wybrałem się nigdzie na imprezę. Za to pojechałem wraz z kumplem w góry. Jak i rok temu tak samo teraz postanowiłem wejść na Babią w zimie ( choć jeszcze nie kalendarzowej ). Tym razem jednak w nocy,by być na szczycie o wschodzie sło cały tekst

środa, 25 listopad 2015
Jesień - zima
Witam po długiej przerwie!!Jakiś czas temu zmieniłem miejsce zamieszkania, toteż zmienił się trochę krajobraz. Do tego doszły nowe miejsca do jazdy na rowerku. Poza tym, że większe miasto i pełno ścieżek rowerowych, to dosłownie rzut beretem ode mnie mamy bardzo fajny las, z idealnymi crossowymi ścieżkami.Rano przymrozek, do południa ostre słońce i cieplej, po południu mocne opady śniegu Na t cały tekst

piątek, 18 wrzesień 2015
Just-be-active
Praga - na urlop z rowerem
        Jakiś czas temu wróciłem z urlopu. Tym razem postanowiliśmy z dziewczyną odwiedzić Pragę, stolicę Czech. Dużo słyszałem o tym, że to piękne miasto, bogate w zabytki. Tak też się okazało. Praga pod względem atrakcyjności to na prawdę świetne miejsce.Zabraliśmy ze sobą rowery, więc sporą część miasta objechaliśmy na dwóch kółkach. Ku mojemu zdziwieniu od peryferii po cent cały tekst

sobota, 15 sierpień 2015
Czas na szosę
    www.wired.com          No i stało się. Podjąłem decyzję o zakupie roweru szosowego - czyli kolarki. Jakiś czas temu, chciałem zmienić rower mtb na lepszy - też górski. Oczywiście musiałem sprzedać mojego Speca by dołożyć i brać coś nowszego. Jak się okazało, nie było chętnych do kupienia go za kwotę jaką wystawiłem. Swoją drogą była to kwota jaką za niego dał cały tekst

poniedziałek, 13 lipiec 2015
Schody
          Dziś trochę rowerka. Po drodze znalazłem miejsce, gdzie można potrenować choćby w taki sposób. Wynoszenie roweru na plecach, czyli wbieganie po schodach. Kilka razy pod choćby niewielki odcinek to dobry sposób, na inne ułożenie nóg niż podczas jazdy i napompowanie mięśni. W ten sposób troszkę przerywamy rutynę samej jazdy treningowej :) Altanki, które spotka cały tekst

piątek, 26 czerwiec 2015
Zjazd rowerowy z Krowiarek do Zawoi
          Będąc ostatnio w Zawoi nagrałem zjazd od przełęczy Krowiarki ( 1009 m. n. p. p.) pod Babią Górą. O tyle ciekawy, że jest sporo ostrych zakrętów, można się składać, jednocześnie uważając by się zupełnie nie poskładać. Prędkości rozwijane to ok 50-60 km/h. Jak na rower górski z sakwami to dość sporo :)Dziś  wykonałem trochę konserwacji napędu czyli ł cały tekst

niedziela, 21 czerwiec 2015
Sałatka cezar
          Coś dla fanów sałatek i jednocześnie kurczaczka. Sałatka cezar / cesar. Jakie składniki - każdy widzi. Jaki smak? Polecam zrobić i się przekonać :)coś zielonego + ser feta + pokrojony filet z kurczakana to sos czosnkowyNa zagrychę chlebek tostowy zapieczony w tosterze i doprawiony cały tekst

poniedziałek, 15 czerwiec 2015
Rowerowy trip na Słowację - Film
Zmontowałem ostatnio taki filmik z przejazdu. Jest kilka fajnych widoków plus mapki. Polecam oglądać w HD na fullscreenie :)Post z wyprawy:Słowacja cały tekst

środa, 10 czerwiec 2015
3 dniowy trip na Słowację - rowerowo
          W długi weekend pogoda była wymarzona. Dla tych co lubią się opalać czy popływać ale też dla tych co chcą spędzić wolny czas jak najbardziej aktywnie. Oczywiście 30 i więcej stopni to aż nadto do jazdy na rowerze, ale raczej nie lubię narzekać na zbyt ciepłą pogodę - lepsze to niż za zimno! Tak jak wcześniej zaplanowałem wybrałem się pierwszy raz rowerkiem na Sło cały tekst

wtorek, 02 czerwiec 2015
Sosina, Bukowno, Strzałka N
          W długi weekend planuję skoczyć gdzieś dalej na rowerku. Już jutro jadę do Suchej Beskidzkiej, skąd będę miał punkt wypadowy. Jak dobrze pójdzie zrobię trip dwudniowy, gdzieś na Słowację, albo w stronę hmm... Mam jakieś plany, ale o tym dopiero jeśli wyjdzie :)Póki co troszkę trenowania. Wczoraj 65 km, dawno już tyle nie jeździłem, bo przeważnie robię krótsze dys cały tekst

czwartek, 21 maj 2015
Wrangler & Letherman Multitool
          Ostatnio otrzymałem do przetestowania fajny gadżet. A właściwie dwa. Firma Wrangler i Leatherman, czyli amerykańscy liderzy w swoich branżach puścili nowe narzędzie sygnowane właśnie tymi dwoma logami. Wrangler to oczywiście głównie dżinsy. Jeśli ktoś wcześniej zetknął się lub chociaż słyszał o Leathermanie to wie o co chodzi. Jeśli nie - to krótko opiszę.WRANGLE cały tekst

środa, 13 maj 2015
Just-be-active
Gofry z bitą śmietaną i dodatkami
          Gofery z dżemerem są bardzo dobre. Ale jeszcze lepsze są z bitą śmietaną i owocami !Ostatnio zrobiliśmy takie oto pyszności*Gofry, bita śmietana, kawałki banana i kiwi, na całość gorąca czekolada - uprzednio roztopiona :)Wygląda apetycznie prawda? Oczywiście jest to spory zastrzyk kalorii :D*no dobra, Angelina mi je zrobiła :) cały tekst

piątek, 08 maj 2015
Ciasto francuskie plus szpinak - Tarta
          Takie oto danie zrobiła mi moja kochana dziewczyna :) Lubię ciasto francuskie, lubię szpinak, fetę, pomidory suszone... I właśnie takie składniki znalazły się w tym placku. Do tego wkroiliśmy kawałeczki mięsa z kurczaka. Wszystko zapieczone w piekarniku.Całość ze składników gotowa, szpinak i ciasto francuskie. Ponoć trudno zrobić je samemu, a sam proces jest troc cały tekst

wtorek, 05 maj 2015
Niebezpieczny Paryż - rowerem
          Ostatnio jeździłem trochę po nieznanych terenach, w okolicach Olkusza. Fajne miejsca, dużo lasów, leśnych podjazdów, do tego miejscami dość błotniste szlaki, dla kogoś kto lubi się ubabrać. Udało nam się przejechać nawet przez Paryż :)Oczywiście z Francji ma tylko nazwę, ale dość ciekawie to wygląda. Dlaczego tak zatytułowałem posta? Po wyjeździe z lasu, jechaliś cały tekst

wtorek, 28 kwiecień 2015
Wypadzik rowerowy
          W weekend wybrałem się z kumplem pojeździć trochę po terenie. Głównie polne drogi, wały rzeczne, łąki. Pogoda sprzyjała, więc mam nadzieję w najbliższym czasie robić więcej takich tripów.Fajną rzeczą jest, że coraz więcej osób przekonuje się do tego typu spędzania czasu. Wreszcie namawianie kumpla na wspólną jazdę się udało :)Co do jazdy to niestety ale oponki se cały tekst

wtorek, 14 kwiecień 2015
Wypad na Klimczok (1110m n.p.m.) - Szczyrk
       W sobotę wraz z dziewczyną korzystając z pogody, udałem się do Szczyrku. W planach miałem wybrać się na Szyndzielnię albo na Klimczok. Na szczęście przezorność podpowiadała mi by zobaczyć na necie, czy są jakieś kamerki na tych szczytach. Były, co z kolei pozwoliło mi zobaczyć jakie mniej więcej są aktualnie warunki pogodowe. Pomimo, że u mnie - tereny między Katowicami cały tekst

Promuj notkę

Blogi sportowe to największa lista polskich blogów sportowych. Jeśli piszesz bloga który zajmuje się sportem, a nie ma go jeszcze na tej liście, możesz go dopisać. Uprzednio proszę zapoznać się z regulaminem.